معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

انتقاد پیروز ارجمند از قطع بیمه اش در صندوق اعتباری هنر

  • کد خبر: ۱۹۷۰۶۴
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸
انتقاد پیروز ارجمند از قطع بیمه اش در صندوق اعتباری هنر
پیروز ارجمند، موسیقی‌شناس قومی، نوازنده و آهنگساز از قطع بیمه‌اش در صندوق اعتباری هنر گلایه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که صندوق هنر در یک سال و نیم اخیر نه «هنر کارت» را شارژ کرده و نه بن کالای اهالی هنر را داده است و هرازگاهی خبر لغو عضویت برخی هنرمندان صندوق هنر شنیده می‌شود.

چند ماه قبل خبر لغو عضویت برخی سینماگران باسابقه منتشر شد که کار به رسانه ملی هم کشید و روی آنتن برنامه نقدسینما، این روند به چالش کشیده شد و حالا هم نوبت پیروز ارجمند، موسیقی‌شناس و آهنگساز شناخته شده است.

وی در کانال شخصی‌اش در تلگرام از قطع بیمه خود در صندوق اعتباری هنر با توجه به سابقه کاری‌اش گلایه کرد و گفت: به جای قطع بیمه، کد کارگاهی مجزا برای اهالی هنر در تأمین اجتماعی تعریف کنند.

پیروز ارجمند افزود: شاید بد نباشد توصیه‌ای به دولت بفرمایید که بیمه امثال من را بعد از ۳۲ سال فعالیت حرفه‌ای در سینما قطع نکنند. بد نبود نگاهی به سوابق بنده می‌کردند. معاون امور هنری وزیر را نمی‌توان حتی ملاقات کرد.

وی ادامه داد: حذف بیمه برخی هنرمندان در شرایطی است که کیفیت نازل این بیمه خویش‌فرمای صندوق هنر با اعتراضات فراوانی روبه‌رو بوده و حتی معاون سینمایی وزیر را به انتقاد از مدیران تأمین اجتماعی واداشته است. مشخص نیست چرا برای هنرمندان کد بیمه‌ای مجزا در تأمین اجتماعی تعریف نمی‌کنند که یک بار برای همیشه، معضلات بیمه‌ای هنرمندان حل شود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->